Het zit erop! - Reisverslag uit Gent, België van Jantina Wijpkema - WaarBenJij.nu Het zit erop! - Reisverslag uit Gent, België van Jantina Wijpkema - WaarBenJij.nu

Het zit erop!

Door: Jantina

Blijf op de hoogte en volg Jantina

30 Januari 2014 | België, Gent

Lieve allemaal!

Het is alweer een hele tijd geleden sinds ik heb laten weten hoe het gaat en wat ik allemaal meemaak. Het begint bijna een standaard openingszin te worden. De afgelopen weken is er naast kerst en oud&nieuw vieren en ontzettend veel studeren niet veel gebeurt.

In de kerstvakantie twee weekjes in Nederland geweest. De kerstdagen thuis gevierd en Oud & Nieuw samen met Hans in Amsterdam. Hans had er iets heel bijzonders van gemaakt, we hebben letterlijk onder de Magere Brug in Amsterdam afgeteld en het nieuwe jaar begroet! Heel bijzonder om bij avond en nacht door de grachten te varen, prachtig hoe alles verlicht is, ongelooflijke ervaring!

Voor de kerst, tussen kerst en Oud & Nieuw en tussen de tentamens door, tot vandaag, alleen maar in de boeken gezeten en gestudeerd, maar eindelijk zit de tentamenperiode erop! Nu is het afwachten of alle inzet genoeg is geweest, daar kan nu niks meer aan verandert worden, nu is het alleen nog genieten van een week vakantie en afwachten op de uitslagen!

Dat genieten van een week vakantie gaat beginnen met een heerlijk weekend naar Parijs! Daarna een bezoekje aan Leiden en Leeuwarden en nog een paar dagen thuis om vervolgens met frisse moed te beginnen aan het tweede semester van dit jaar!

Liefs!

• 30 Januari 2014 - 21:38

Johan:

Lieve Jantien,

Leuk weer eens van je te lezen...
    Ik moet toch zeggen dat ik je humor en aanwezigheid wel mis, zo minimaal één keer in de week.
    D'r zal nog wel niet veel aan te veranderen zijn, maar het is misschien leuk dat je 't even weet.

Heul veul plezaaier de komnde tied en loater weer veul suk6 mit dien studie!

Grt,

Johan en de meiden.

• 30 Januari 2014 - 23:02

Frank:

hoi lieve lieve lieve jantina.
    ten eerste moet ik je zeggen dat ik (wij concordia) jou ontzettend mis(sen)
    ik ben blij voor je dat de eerste helft van je studie er op zit als ik dat zo goed heb begrepen.
    geniet maar even lekker van je vakantie en van je vrienden en famillie.
    zo kun je straks weer lekker aan de bak.

alvast heel veel succes met de 2e ronde.

liefs frank ;)

• 31 Januari 2014 - 08:25

Tineke:

Hoi.
    Mooi voor jou dat het blokken er eerst even opzit. Nu eerst maar eens uitrusten van alle inspanning en dan straks maar weer met nieuwe energie verder.
    Je hebt nog wel een aantal leuke dingen in het vooruitzicht.
    Wij zijn ook al aardig in de vakantie sferen. 13 februari gaan de motoren op de boot.
    Nu goed nadenken wat daar allemaal met mee moet.
    Zal allemaal wel lukken,maar erg veel geregel.
    Veel plezier de komende tijd.
    Groeten, Tineke

Jantina

Na een lange sollicitatieprocedure is het dan gelukt: Aangenomen voor de Europese Erasmus Mundus Master Biomedial Engineering! Dat betekend dat ik mijn tweejarige master op twee Universiteiten mag doen in twee verschillende steden! Het avontuur zal begin september 2013 beginnen in Gent en zal ergens in juli 2015 eindigen in Aken!

Actief sinds 20 Sept. 2013