Eerste week in Gent - Reisverslag uit Gent, België van Jantina Wijpkema - WaarBenJij.nu Eerste week in Gent - Reisverslag uit Gent, België van Jantina Wijpkema - WaarBenJij.nu

Eerste week in Gent

Blijf op de hoogte en volg Jantina

21 September 2013 | België, Gent

Daar ben ik dan, op maandag 16 september hierheen gebracht en al m'n spullen geïnstalleerd in m'n nieuwe kamer. Paps en mams zijn nog een dag gebleven, maar dan ineens sta je er alleen voor. Het was eerst heel onwennig, maar je merkt al snel dat iedereen in hetzelfde schuitje zit. Ik ben hier nu 5 dagen, heb inmiddels een leuke groep mensen leren kennen, allemaal internationale studenten die van over de hele wereld voor verschillende programma's hierheen gekomen zijn. Mensen leren kennen gaat zo snel. De afgelopen dagen de stad verkend, echt een geweldig mooie stad! Verder een aantal introductieactiviteiten bijgewoond, zoals een bezoek aan het Stedelijk Museum van Gent.

Het gaat hier dus tot zover heel goed. Aanstaande maandag (23 september) starten de colleges en heb die avond ook mijn eerste repetitie bij het GUHO, het Gents Universitair Harmonie Orkest. Het nieuwe mensen leren kennen en het vrienden maken, zal nog even doorgaan en kost veel energie nu, maar als alles zo blijft gaan als afgelopen week, denk ik dat het allemaal zeker goed gaat komen!

• 21 September 2013 - 13:55

Stiena:

Hoi Jantien,

Waarbenjij.nu werkt.
    Leuk met de foto's erbij.

Groeten Stiena

• 21 September 2013 - 15:24

Fred Spandauw:

Hallo Jantina,

Dat klinkt allemaaal erg goed. Veel plezier aanstaande maandag bij de repetitie.

We zien elkaar al wel weer snel en rekenen op je aanwezigheid tijdens ons 60e SDM op 5 oktober.

Groeten,

Fred

• 21 September 2013 - 16:47

Janny:

wat leuk om te lezen dat het goed met je gaat

• 21 September 2013 - 19:30

Wia Huisman:

Eindelijk gaat je droom in vervulling. Maak er twee mooie jaren van. En ik kom zeker langs met Annekatrien

Jantina

Na een lange sollicitatieprocedure is het dan gelukt: Aangenomen voor de Europese Erasmus Mundus Master Biomedial Engineering! Dat betekend dat ik mijn tweejarige master op twee Universiteiten mag doen in twee verschillende steden! Het avontuur zal begin september 2013 beginnen in Gent en zal ergens in juli 2015 eindigen in Aken!

Actief sinds 20 Sept. 2013