Studeren in Gent - Reisverslagen van Jantina Wijpkema - WaarBenJij.nu Studeren in Gent - Reisverslagen van Jantina Wijpkema - WaarBenJij.nu

Studeren in Gent

Lieve allemaal!

Afgelopen jaar heb ik gesolliciteerd voor een plaats bij de Europese Erasmus Mundus Master Biomedial Engineering. Zoals jullie weten ben ik aangenomen en zal ik vanaf september 2013 in Gent verblijven. Het volgende academiejaar zal ik starten in Aken om daar af te studeren in 'artificial organs and implants'.

Via deze weg wil ik jullie graag op hoogte houden van mijn nieuwe leven in Gent!

Recente Reisverslagen:

16 Mei 2014

De laatste weekjes Gent

16 Maart 2014

De lente is begonnen!

30 Januari 2014

Het zit erop!

12 December 2013

Plezier en Drukte maakt dat de tijd vliegt!

20 November 2013

Studeren,studeren,studeren... tussendoor Genieten!
Jantina

Na een lange sollicitatieprocedure is het dan gelukt: Aangenomen voor de Europese Erasmus Mundus Master Biomedial Engineering! Dat betekend dat ik mijn tweejarige master op twee Universiteiten mag doen in twee verschillende steden! Het avontuur zal begin september 2013 beginnen in Gent en zal ergens in juli 2015 eindigen in Aken!

Actief sinds 20 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11617

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2014 - 30 September 2015

Studeren in Aken

16 September 2013 - 31 Juli 2014

Studeren in Gent

Landen bezocht: